فروشگاه اینترنتی هایکا ضمن احترامی که برای حریم شخصی مشتریان قائل است، برای خرید، مشاوره یا استفاده از برخی امکانات وب سایت نظیر خبرنامه، اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.

  • برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و کلیه فعالیتهای فروشگاه اینترنتی هایکا قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد . همچنین فروشگاه اینترنتی هایکا ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی هایکا را در پروفایل خود لغو کنند.
  • توجه داشته باشید که 3000505 و 091000176 و 989999175065 تنها شمارهایی است که فروشگاه اینترنتی هایکا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی هایکا ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه اینترنتی هایکا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@hiika.com اطلاع دهید.
  • همچنین 3000505 و 091000176 و 989999175065 سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش را به اطالع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق این شماره وجود ندارد .حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند.
  • فروشگاه اینترنتی هایکا، هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع مربوطه قرار دهد .
  • فروشگاه اینترنتی هایکا، برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه ی خریدی امن ،راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.