شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی هایکا

ضمن تشکر از انتخاب شما..

لازم به ذکر است ورود به وب سایت فروشگاه اینترنتی هایکا و استفاده از خدمات سایت و ثبت سفارش در هر زمان به منزله پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی هایکا ازسوی کاربر میباشد.

 

قوانین عمومی

کاربران گرامی ، توجه داشته باشد که تمام اصول و رویه های فروشگاه اینترنتی هایکا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است. در صورتی که در قوانین ذکر شده، رویه ها و خدمات فروشگاه اینترنتی هایکا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه و از طریق شبکه های اجتماعی منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

هنگامی که قصد وارد شدن به وبسایت هایکا را دارید، همواره به آدرس رسمی فروشگاه اینترنتی هایکا  www.hiikaa.com توجه داشته باشید، زیرا پیامد های ورود کاربر به هر سایتی به جز این آدرس، متوجه مجموعه هایکا نخواهد بود و مسئولیت ناشی از سوء استفاده های احتمالی بر عهده کاربر است.

توجه داشته باشید که 3000505 و 091000176 و 989999175065  تنهاشماره هایی هستند که فروشگاه اینترنتی هایکا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال میکند بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی هایکا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه اینترنتی هایکا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، جهت پیگیری قانونی آن را به info@hiikaa.com اطلاع دهید.

 همچنین شما میتوانید از طریق صفحه (تماس با ما) با فروشگاه اینترنتی هایکا در ارتباط باشید. 

حریم خصوصی

مجموعه هایکا همواره خود را متعهد به حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی مشتریان خود می داند و با رعایت این اصل، به مشتریان اطمینان می دهد که این اطلاعات نزد این مجموعه به صورت امن و محفوظ باقی می ماند. از این رو، لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات شخصی مشتریان، از جمله مشخصات فردی، آدرس، شماره تماس و سایر مشخصات مورد نیاز برای تکمیل حساب کاربری تنها به منظور ثبت، پردازش، ارسال سفارشات و همچنین اطلاع رسانی به مشتریان دریافت می گردد و هایکا این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که این اطلاعات در اختیار شخص دیگر و یا نهاد خاصی قرار نمی گیرد..

قوانین ثبت و پردازش سفارشات

  • کاربر یا مشتری کسی است که از خدمات وب سایت و فروشگاه اینترنتی هایکا استفاده می کند.
  • مشتری یا کاربر موظف است تا اطلاعات خود را در هنگام ثبت نام و خرید از سایت هایکا به صورت صحیح وارد نماید. در غیر اینصورت مجموعه هایکا در خصوص بروز مشکلات احتمالی مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  • در صورتی که پس از ثبت سفارش توسط مشتری، محصول مورد نظر به هر دلیل موجودی نداشت، حق کنسل کردن سفارش توسط مجموعه هایکا محفوظ است و وجه واریزی نیز تا حداکثر 72 ساعت کاری به حساب ایشان بازگردانده می شود.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام پرداخت اینترنتی و یا کسر شدن از موجودی حساب مشتری، مبلغ کسر شده حداکثر تا 72 ساعت کاری به حساب ایشان بازگردانده می شود و یا به انتخاب مشتری به اعتبار حساب او افزوده می شود .
  • ممکن است تصویر واقعی محصولات دقیقا با تصویر موجود در سایت مطابقت نداشته باشد. از این رو پیش از ثبت سفارش می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در ساعات کاری از صفحه تماس با ما از خدمات مشاوره تلفنی و یا گفت و بصورت متنی با مشاوران ما در مجموعه فروشگاه هایکا بهره مند شوید.
  • تا زمان پرداخت مبلغ سفارش ، سفارش شما ثبت نمیشود و هایکا مسعولیتی در قبال اتمام موجودی محصول درخواستی شما ندارد. 
  • برای کاربرانی ک در تهران هستند یا امکان ارسال سریع را داشته باشند و ارسال فوری را انتخاب کرده اند ، سفارششان یک تا دو ساعت کاری بعد از ثبت سفارش ارسال میشود ولی اگر در تایم غیر کاری ثبت شده باشد ، در اولین تایم کاری ارسال میشود . 
  • برای کاربرانی که تهران هستند و ثبت سفارش کرده اند ، و ارسال با پست را انتخاب کرده باشند ، سفارش 1 تا3 روز کاری به ایشان تحویل میگردد.
  • برای کاربرانی که در شهرستان هستند و ارسال با پست یا باربری را انتخاب کرده باشند ، سفارش آنها 2 تا 4 روز کاری به ایشان تحویل میگردد. 
  • کاربرانی که از شهر هایی به  غیر از تهران ثبت سفارش انجام میدهند و به خصوص سفارش آنها با پست ارسال میشود درصورتی که تمایل دارند محصولات خاصی برایشان ارسال شود که ممکن است خراب شود یا در بار آسیب ببینید ، توجه  داشته باشند هایکا در قبال آسیب های احتمالی مسئولیتی تقبل نمیکند و باید قبل از ثبت سفارش چنین کالاهایی با مشاورین ما مشورت کرده باشند.
  • شما عزیزان میتوانید کالاهایی که در سایت موجود نیست یا نایاب و کم یاب میباشد را هم به هایکا سفارش دهید فقط کافیه از طریق تماس با ما سفارش خود را ثبت کنید.
  • در خصوص کالاهای سفارشی توجه داشته باشید که ممکن است کالایی که شما سفارش داده اید تهیه کنیم و بعد شما به هر دلیلی از خرید خود که ثبت شده و هزینه آن را پرداخت کرده اید منصرف شوید… . در این صورت مجموعه هایکا هیچ مسئولیتی در قبال منصرف شدن شما از خرید ثبت شده نخواهد داشت و چون این محصولات سفارشی هستند مبلغ کالای سفارش داده شده عودت داده نمیشود.
  • امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری یا پست ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سه میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
  • هایکا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای هایکا مارکت محفوظ است.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت هایکا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای هایکا محفوظ است.هایکا در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت هایکا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در رابطه با سیستم تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی هایکا مارکت لازم به ذکر است پس از ثبت سفارش حتمن تماس گرفته شود